تصمیم بیهوده

نقطه سرخط

گاهی چه اصرار بیهوده ایست ، اثبات دوست داشتنمان ... چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم !!!

 

ازاین تصمیم بیهوده چه چیزی قسمتم بوده
نگو بامن ازاین خواستن که حسرت همدمم بوده
چی فهمیدی ازاین گریه چی خوندی ازنگاه من
نبودی توپناه من نبودی تکیه گاه من
تواین تصمیم بیهوده نشد تکرار دلشوره
توی حرفام غم دنیاست
چقدر دلگیرمو خسته
من ازدست رفتمو انگار
نمیبینی پرازدردم
 
کجای گریه های من
رسیدی توبه داد من
نبودی توبرای من نبودی تو به یاد من
نبودی تو پناه من نبودی تکیه گاه من
 


نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت10:25---19 مرداد 1391
شب قدر از خم توحید شرابم دادند

تشنه لب بودم آب از می نابم دادند

العطش گفتم و نوشیدم از آن باده ناب

تا نجات از عطش روز حسابم دادند


sepideh
ساعت12:58---16 مرداد 1391
به کسانی که پشت سرتان حرف می زنند بی اعتنا باشید. آنها به همان جا تعلق دارند: دقیقا “پشت سرتان”

sepideh
ساعت12:57---12 مرداد 1391
سلام
زيبا بود مثل هميشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,ساعت13:8توسط سوده | |